Kaikki kategoriat
Studion uusi asiakas ota yhteyttä ohjaajaan ennen tunnin varaamista. Tunneille osallistuminen edellyttää PhysioPilates peruskurssin suorittamista tai yksilöohjauksessa käyntiä. Soita ja kysy lisää 040-556 6683 / Hanna Heinonen
Näyttää  Hae: Luokka:
Sivu 1/3 Alkuun - Edellinen - 1 2 3 - Seuraava - Loppuun 1-15/37
tiistai 24.04. 09 30
Physio Pilates I-II : Rengas
Perustason tunti. Tunnilla tehdään sekä vahvistavia, että liikkuvuutta lisääviä harjoitteita hyödyntäen vaihtelevasti eri välineitä. Edetään selvästi rauhallisemmin liikkeissä, huomioiden jokaisen osallistujan yksilölliset tarpeet harjoittelun suhteen.
keskiviikko 25.04. 18 30
Physio Pilates I-II : Liikkuvuus
Perustason tunti. Tunnilla tehdään sekä vahvistavia, että liikkuvuutta lisääviä harjoitteita hyödyntäen vaihtelevasti eri välineitä. Edetään selvästi rauhallisemmin liikkeissä, huomioiden jokaisen osallistujan yksilölliset tarpeet harjoittelun suhteen.
torstai 26.04. 17 30
Physio Pilates I-II : Rulla
Perustason tunti. Tunnilla tehdään sekä vahvistavia että liikkuvuutta lisääviä pilateksen perusharjoitteita hyödyntäen eri pienvälineitä.
lauantai 28.04. 09 30
Physio Pilates I-II : Liikkuvuus
Perustason tunti. Tunnilla tehdään sekä vahvistavia, että liikkuvuutta lisääviä harjoitteita hyödyntäen vaihtelevasti eri välineitä. Edetään selvästi rauhallisemmin liikkeissä, huomioiden jokaisen osallistujan yksilölliset tarpeet harjoittelun suhteen.
sunnuntai 29.04. 19 00
Physio Pilates I-II : Rulla
Tunnin tarkoituksena on lisätä parantaa kehon nivelten liikkuvuutta ja lihasten elastisuutta ilman pitkäkestoisia venytelyitä. Tunti soveltuu Pilatesharjoittelun perusperiaatteet omaaville.
maanantai 30.04. 16 30
Hyvää Vappua !! Ei tunteja!!
Keskitason tunti, joka tarkoitettu jo edistyneemmälle harrastajalle. Tunnilla kuitenkin sovelletaa harjoitteita ryhmäläisten taitotason mukaan.
keskiviikko 02.05. 18 30
Physio Pilates I-II : Pallot
Perustason tunti. Tunnilla tehdään sekä vahvistavia, että liikkuvuutta lisääviä harjoitteita hyödyntäen vaihtelevasti eri välineitä. Edetään selvästi rauhallisemmin liikkeissä, huomioiden jokaisen osallistujan yksilölliset tarpeet harjoittelun suhteen.
torstai 03.05. 17 30
Physio Pilates I-II : Liikkuvuus
Perustason tunti. Tunnilla tehdään sekä vahvistavia että liikkuvuutta lisääviä pilateksen perusharjoitteita hyödyntäen eri pienvälineitä.
perjantai 04.05. 09 30
Physio Pilates I-II : Rengas
HUOM! Poikkeus päivä !! Perustason tunti. Tunnilla tehdään sekä vahvistavia, että liikkuvuutta lisääviä harjoitteita hyödyntäen vaihtelevasti eri välineitä. Edetään selvästi rauhallisemmin liikkeissä, huomioiden jokaisen osallistujan yksilölliset tarpeet harjoittelun suhteen.
lauantai 05.05. 09 30
Physio Pilates I-II : Kuminauhat
Perustason tunti. Tunnilla tehdään sekä vahvistavia, että liikkuvuutta lisääviä harjoitteita hyödyntäen vaihtelevasti eri välineitä. Edetään selvästi rauhallisemmin liikkeissä, huomioiden jokaisen osallistujan yksilölliset tarpeet harjoittelun suhteen.
sunnuntai 06.05. 19 00
Physio Pilates I-II : Rulla
Tunnin tarkoituksena on lisätä parantaa kehon nivelten liikkuvuutta ja lihasten elastisuutta ilman pitkäkestoisia venytelyitä. Tunti soveltuu Pilatesharjoittelun perusperiaatteet omaaville.
maanantai 07.05. 16 30
Physio Pilates I-II : Pallot
Perustason tunti. Tunnilla tehdään sekä vahvistavia, että liikkuvuutta lisääviä harjoitteita hyödyntäen vaihtelevasti eri välineitä. Edetään selvästi rauhallisemmin liikkeissä, huomioiden jokaisen osallistujan yksilölliset tarpeet harjoittelun suhteen.
maanantai 07.05. 19 45
Physio Pilates II : Jättipallo
Keskitason tunti, joka tarkoitettu jo edistyneemmälle harrastajalle. Tunnilla kuitenkin sovelletaa harjoitteita ryhmäläisten taitotason mukaan.
tiistai 08.05. 09 30
Physio Pilates I-II : Liikkuvuus
Perustason tunti. Tunnilla tehdään sekä vahvistavia, että liikkuvuutta lisääviä harjoitteita hyödyntäen vaihtelevasti eri välineitä. Edetään selvästi rauhallisemmin liikkeissä, huomioiden jokaisen osallistujan yksilölliset tarpeet harjoittelun suhteen.
keskiviikko 09.05. 18 30
Physio Pilates I-II : Pallot
Perustason tunti. Tunnilla tehdään sekä vahvistavia, että liikkuvuutta lisääviä harjoitteita hyödyntäen vaihtelevasti eri välineitä. Edetään selvästi rauhallisemmin liikkeissä, huomioiden jokaisen osallistujan yksilölliset tarpeet harjoittelun suhteen.
Sivu 1/3 Alkuun - Edellinen - 1 2 3 - Seuraava - Loppuun 1-15/37

| ruutumedia.fi |